Sunday, October 03, 2010

back

im back for just a moment
i miss u, my lonely blogger~~~
T_T
i have just passed my birthday laz month
a sad birthday
everything will be ok, i need time to forget
maybe U will say im cold blood or wat wat wat
i have to mention at the 1st
all U have done, is HURT
U nvr knw the pain tat U hurt in cruel way
不要觉得是我冷淡了
这一切都是你给我的背叛
没什么比这个更伤了
我退让了
再怎么不舍得,我还是退让了
我知道这样只会让人觉得很虚假
但,这一切是事实!
我不这样,还能怎样?
你的心可以容纳她人
你可以无条件责怪我
你永远觉得我是错的
我还能说什么?
i will leave here asap i can

No comments:

Post a Comment